pátek 1. listopadu 2013

Čarodějnice z Hex Hall


autorka: Rachel Hawkins
nakladatelství: Knižní klub
vydáno: 2011
počet stran: 240

Anotace:



      Před třemi lety Sophie Mercer zjistila, že je čarodějka. Od té doby ji to dostalo hned do několika problémů. Její nenadaná matka ji podporovala jak jen to bylo možné a radila se s jejím otcem - nepolapitelným evropským čarodějem - jen v těch nejakutnějších případech. Avšak když Sophie na školním plese přiláká nepovedenými čáry až moc lidské pozornosti, je to právě její otec, který rozhodne o jejím trestu: exil na Hex Hall, izolované nápravné školy pro Prodigium, nebo-li čarodějky, víly a vlkodlaky.

Vlastní anotace:

   Sophie Mercerová je čarodějnice, ale to zjistila už dávno.Více jí znepokojuje, že právě míří do nápravné školy v Hex Hall,a to jen pro to, že chtěla pomoct.To  že má schopnosti a chce je pro dobro použít, to přeci není nic špatného, ale když se jí nevyvedou, to už je jiná.V Hex Hall jí přiřadí na pokoj s jedinou upírkou na škole a to se jí také moc nezamlouvá.Během prvního týdne už si stihla udělat tři nepřítelkyně, které jsou ty nejoblíbenější na škole a právě s jednou z nich chodí arogantní, protivný, sarkastický a neodolatelný kluk Archer, do kterého se zamilovala už první den, co ho viděla.Také už si vysloužila trest uklízení ve sklepě, ale uklidňuje jí, že tam má aspoň společnost.Archera, který se jí zastal a vysloužil si stejný trest jako Sophie.Z upírky Jenny se stala fajn spolubydlící i dobrá kamarádka, která je na holky.I z Archera se stal dobrý posluchač ve sklepě, když mu něco vyprávěla, ale ne a ne se odmilovat.Jediné, kdo jí ve škole zatápí, jsou nejoblíbenější holky a to jen proto, že odmítla přistoupit do jejich covenu, kde společně provozují černou magii.A aby toho nebylo málo, když se ve škole začne zabíjet a oni obviní její nejlepší kamarádku Jennu, už ani neví, komu má vlastně věřit...

     Tahle obálka knížky se mi líbí asi nejvíce.Je vidět, že si s tim Španělé poradili skvěle :)


" Takže .. hnědé vlasy, pihy, vypadáš jako holka od sousedů ... Allie? Lacie? Rozhodně něco roztomilého, co končí na ie. "

Názor:

Ke knížce jsem se dostala na doporučení kamarádky, která jí má doma a četla jí snad asi třikrát a říkala, že se u ní i zasmála. Už dlouho mi jí doporučovala a já ne a ne se k ní dostat.Asi po měsíci váhání, jestli do ní jít nebo ne, jsem si jí nakonec od ní půjčila.Hned ten večer jsem jí otevřela a  četla asi hodinu, a poté hodině jsem jí zaklapla a řekla si ,,To asi není nic pro mě" Zavolala jsem jí a řekla, co si o té knížce myslim.Ona mě dál přesvědčovala, ať jí hned neodepisuju a ať jí dám alespoň ještě šanci.Tak jsem si řekla, že jí ještě zkusim, abych jí udělala radost.Dočítala jsem jí asi tak v jedenáct večer.Knížky s tímto tématem už jsou dost ohrané, ale tahle patří mezi ty lepší.Ale zároveň, když jí srovnávám s ostatníma knížkama, co jsem kdy četla, patří mezi ty horší.Ale kdo má rád knížky s nadpřirozenými bytostmi nebo spíše s čarodějnicemi, vřele doporučuji.


7/10




1 komentář:

  1. Je to taký teenegerskejší žáner, ale prišlo mi tam všetko strašne vtipné a milé a celú trilógiu zbožňujem 8) Hlavne ten humor, kúzla a hlavné postavy 8)

    OdpovědětVymazat