čtvrtek 2. ledna 2014

Den co den

autor: David Levithan
nakladatelství: CooBo
rok vydání: 2012
počet stran: 342


Anotace:

       Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada - vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného a nepleťte se do jeho života.
        Vše je v pořádku, až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a zamilujete se do jeho přítelkyně Rhiannon. Od toho okamžiku všechna pravidla, podle nichž jste až do teď žili, přestávají platit. Konečně se objevil někdo, s kým chcete být den co den.

Vlastní anotace:
 Máte jen jediný den na to zorientovat se kdo vlastně jste!
 Máte jen jediný den na to zorientovat se kde vlastně žijete!
 A celý život na to aby jste zjistili, proč se to vlastně děje!

        Nevědět, kdo vlastně jste a každý den žít život někoho jiného? Možná získáte spoustu zkušeností a poznání, ale jednou jedinkrát se vžijete do člověka ve kterém na den přebýváte, může vám to změnit dosavadní život...Procestovat spousty měst. Proč ne? Ale když se zamilujete, je to problém!

        A, se denně stěhuje z jednoho těla do druhého, už od svého narození. Vždy jen na jediný den, kdy musí předstírat, že je ten člověk, do kterého se zrovna přistěhoval a musí žít jeho život. Přesně o půlnoci se zase přemístí dál do jiného těla. Ale proč se to děje? Je jen jediný na světě nebo je jich takových víc???
         
        Být na jediný den v těle Justina a chodit s krásnou, ale přesto tichou Rhiannon, nejde se do ní jen tak nezamilovat. I když se k Rhiannon Justin většinu času nechová hezky, vydrželi už spolu něco málo přes rok. Rhiannon ví, že Justin je většinu času protivný, ale k životu potřebuje alespoň něco trvalého. Ale vidět Rhiannon takhle utrápenou, to A nemůže dopustit...
Tráví s ní většinu času, i když ona  ani neví, že uvnitř je ta samá osoba, která s ní strávila celý den v Justinově těle. Je načase říct Rhiannon pravdu nebo je lepší nejdřív jí poznat? A co když někdo jiný začne dělat potíže? Co se stane s přátelstvím Rhiannon a A?

Názor:
       První, co asi zmíním, bude to, že David Levithan se přiřadil na můj seznam oblíbených autorů. Tohle byla tedy první knížka, co jsem od něj četla, ale byla jsem tím dějem pohlcená a přečetla jsem jí hnedka ten večer, co jsem ji rozečetla. Možná když si přečtete anotaci, že se A zamiluje do Rhiannon, tak vás to možná odradí, kvůli tomu, že to má takový ten klasický děj, ale není to jedna z milionu knížek, která dopadá podle představ! Taky jsem si na začátku tohle říkala, ale docela mě ten konec mrzel. Ale celkový dojem z knížky byl nepopsatelný. Když jsem knížku viděla v knihkupectví, zaujala mě obálka s padajícími lidmi. To byl asi můj první dojem, tak jsem si řekla, proč jí nezkusit a navíc měly přijít Vánoce, takže tato knížka se přidala na můj seznam. Určitě nelituji, že jí mám doma a můžu vám ji jedině doporučit!

Dávám knížce 99%



Žádné komentáře:

Okomentovat